page_banner

nutizie

Cunsiglii must-see per a selezzione di piumini

Down, Jacket, Colorful, In, Shopping, Store.

Quandu a temperatura trascina, assai persone sò pronti à mette i pantaloni di vaghjime è cumpràpiumini.E giacca giù cum'è una spezia di piumino cum'è un riempimentu, attraversu una varietà di prucessi fatti di vestiti, cù un forte calore, qualità di luce, bona permeabilità di l'aria, cunfortu di vestizione è altri vantaghji, favuriti da i cunsumatori, i prudutti sò diventati un pruduttu di vendita calda. .

Attualmente, ci sò parechje marche di piumini nantu à u mercatu.Certi cunsumatori solu cunsiderà i fatturi di stile è di prezzu quandu cumprà, è spessu ignoranu a qualità di u produttu, chì i risultati in u seriu drill down, l'odore pungente, a pelle pruriginosa è altri prublemi in u prucessu di portà di a giacca piuma compru à un prezzu altu.Questu vi purterà à capisce cumu cumpràpiumino!

giù

Nanzu, a Cummissione di Prutezzione di i Diritti è di l'Interessi di u Consumatore hà realizatu teste spot nantu à i piumini venduti nantu à una quantità di piattaforme di shopping online.I risultati dimustranu chì 24 batchs di 30 batchs of down jackets eranu substandard, cuntendu 80% di i batchs totali compru.

Dopu à a rilevazione di più di una decina d'indici maiò chì i cunsumatori sò preoccupati, cum'è a cumpusizioni è u cuntenutu di fibre, u cuntenutu di formaldehyde, u riempimentu di pile, u cuntenutu di u fluffiness, si trova chì ci hè un certu gap trà u cuntenutu di u fondu è u cuntenutu. una ostensiva, è a quantità di riempimentu ùn hè micca dichjaratu o micca chjaramente marcatu.

Allora cumu sceglie unpiuminocum'è cunsumadore?

Prima, fighjate, verificate tags è tags;

Siconda, pressa, pressa è liberate, fighjate à a vitezza di rebound, a vitezza di u shaggy, più caldu;

In terzu, toccu, verificate s'ellu u revestimentu hè uniformi, u riempimentu hè morbidu, ùn ci hè micca un grande capeddu di capelli;

In quartu, pat, vede s'ellu ci hè peluche drill out;

Quintu, l'odore, senza odore hè u megliu;

Sestu, pisanu in manu, un certu pesu, u più grande u vulume di falà shaggy megliu;

Settimu, pruvate, è poi videremu cumu si adatta.


Tempu di Postu: 10-Jan-2023